Realizace zpětných zásilek

Pokud na obalu obdrženého zboží zjistíte přepravní škody, pak prosím zboží odmítněte převzít a bezodkladně nás o tom informujte. Pokud jste ovšem balík převzali a zpozorovali jiné viditelné přepravní škody, pak nám to prosím oznamte nejpozději v lhůtě do 3 dnů od obdržení zboží.

Bezplatné vrácení zboží

Pokud nejste se svým objednaným zbožím spokojeni a chtěli byste nám něco vrátit, nabízíme vám právo na bezplatné vrácení do 30 dnů.

A takhle to funguje:

1. krok: vyplnění návratky

Vyplňte prosím přiloženou návratku a uveďte v ní, zda si přejete výměnu zboží nebo chcete dostat zpět nákupní cenu.

Už nemáte návratku? Pak si ji můžete zde vytisknout:

ke stažení (52 KB)

2. krok: návratka + zboží v balíku

Vyplněnou návratku a zboží, které chcete vyměnit nebo odeslat zpět, vložte do balíku a pořádně jej zabalte.

3. krok: nalepení nálepky Zpětná zásilka na balík

Abyste mohli zboží bezplatně vrátit nebo vyměnit, zašlete nám prosím email na retour@kox.eu. Do emailu uveďte Vaše zákaznické číslo, které najdete na faktuře. Obratem obdržíte email se etiketou se všemi podstatnými údaji, kterou stačí pouze nalepit na balík.

Nálepku Zpětná zásilka, kterou najdete na faktuře, nalepte na balík. Tak vám nevyvstanou žádné náklady za poštovné a zboží se bezpečně vrátí k nám.

4. krok: odnáška balíku na poštu

Balík odevzdejte na poště. Do úvahy přicházejí všechny pobočky České pošty.

Další obsahy

zpět